BALKONGHÄNG








En spontan och mycket trevlig torsdagskväll på våran balkong..

Framåt eftermiddagen igår sprack det upp och blev riktigt fint ute. Jag, Emma och Emelie skulle egentligen ses hemma hos Emma och ta ett glas för att sedan sätta oss på någon uteservering. Bestämde oss för att ses hos mig istället så vi kunde få lite sol på oss på balkongen. Sedan kom Mattias förbi för att hämta sina solbrillor så helt plötsligt vart vi fem. Efter några drinkar och glas rosé bjöd vi upp Ola och hans syster. Sju personer och balkongen blev full. Precis som vi andra. Haha. Lite senare än tänkt kom jag, Emma och Emelie i alla fall till Tempel där vi testade lite olika drinkar. Emma och jag mötte senare upp Christian och några till på Ankan. Ingen större hit. Rätt tråkigt faktiskt. Blev lite käk istället. Och det var nog tur det. Vill inte veta hur jag skulle mått idag utan lite krubb i kistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0