2012-02-12


Emma i fredags. Superfin i mitt prickiga linne! ;D

Ja, då var det söndag igen. Har hunnit med både ett och annat i helgen. Började helgen med ett spinningpass tillsammans med Emma och några arbetskamrater. Trevlig sällskap, men gillade inte riktigt det passet (POP-spinning). Det var lite för dåligt tryck tyckte jag.

Annars var jag ute med Emma och Sara i fredags. Innan Koriander var vi på O´Learys och tog en öl. Det ena var trevligare än det andra. Koriander var verkligen ingen höjdare. Blir inga fler fredagar där på ett tag i alla fall.

Igår var jag på en liten shoppingrunda på stan med mamma. Blev lite nya inköp, bland annat ett par nya skor och en blus. Gjorde premiär för blusen igår kväll under middagen med Nadia, Maria och Therese. Vi lagade tacopaj, tjattrade och drack lite vin. Kvällen avslutades på Cazanova tillsammans med ett glas rosé. En mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0