GLÄDJEHELG


Emma och jag i lördags tillsammans med en varsin Kaffe Baileys..

Det är ofta de mest oplanerade kvällarna som blir de absolut bästa. Konstigt hur jag fungerar. Trots att jag vet att det brukar vara så vill jag ändå gärna ha allting planerat. Hur som helst var det utgång med Emma (numera min sambo) och Sara som gällde i lördags. Började bra och slutade ännu bättre. Efter lite vin, tjejsnack och kaffe med Baileys hamnade vi på killfest. Kan garantera att jag aldrig förr känt mig så liten, men det var det värt. Tre tjejer och ett basketlag. Jag behöver nog inte säga mer än att Emma var lycklig! ;D Fin fin kväll helt enkelt som avslutades på månen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0