SJUKDOM OCH TRÄNINGSSUG


En träningssugen Helena (dock förra året).

Tråkigt att jag ska bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träningen. En temperatur på 38,5 och Streptokocker hör liksom inte ihop med gymmet. Ligger nerbäddad på soffan och kikar ut över en klarblå himmel och ett vårigt Karlstad och känner bara längtan. Längtan efter att bli frisk, jobbet, våren och att komma igång med träningen igen. Nio dagar kvar på pencillinkuren, sen är det banne mig dags igen.

Ska försöka pallra mig upp ur soffan för att sätta på lite kaffe åt sambon som kommer hem snart. Ska bli skönt med lite sällskap. Det är ensamt att vara hemma och jag börjar faktiskt känna mig lite rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0